De schoolkeuze: een belangrijk moment

Het kiezen van een basisschool die past bij u en uw kind is belangrijk. De basisschoolperiode is een periode die zo leerzaam en fijn mogelijk moet zijn. Overwegingen om te kiezen voor een school zijn heel persoonlijk. Hoe wordt de lesstof aangeboden? Hoe is de sfeer op school? Wat biedt een school kinderen die extra ondersteuning of juist meer uitdaging nodig hebben? Wilt u een blokje om rijden of liever een school in de buurt? Welke mogelijkheden voor opvang zijn er?
Wilt u ontdekken of openbare basisschool ‘Het Tweespan’ in Schelluinen de beste school is voor uw kind? Dan bent u van harte welkom voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding.
Wij vertellen u graag meer over onze school en onze visie op onderwijs en we stellen graag onze leerkrachten en leerlingen aan u voor.
Tijdens de rondleiding kunnen we u laten zien waar wij voor staan, hoe wij met kinderen werken  en wat ons onderwijs oplevert voor alle betrokkenen. Wij nemen graag de tijd om u een goed beeld te geven van onze school!

We krijgen vaak de vraag wat het juiste moment is voor oriëntatie op de basisschool en aanmelding. Wij stellen het op prijs wanneer u uw kind aanmeldt in het schooljaar voorafgaand aan het schooljaar waarin de vierde verjaardag valt. Op deze manier kunnen wij bij het plannen van het nieuwe schooljaar rekening houden met de groepsgrootte.

Voor meer informatie en voor het maken van een afspraak kunt u via de mail contact opnemen met: Anita Groen
(agroen@o2a5.nl) Kunt u  hierbij uw naam, naam en geboortedatum van uw kind en uw telefoonnummer vermelden?
U kunt natuurlijk ook altijd even telefonisch contact opnemen via 0183 - 624970.